

Udvikling til målgruppen – hvem, hvad og hvordan?
Vejledningen bygger på personas-metoden, der kan bruges til at løse følgende udfordringer:
- Hvem er målgruppen for mine udviklingsresultater?
- Hvad skal jeg udvikle?
- Hvordan formidler jeg mine resultater?
5 trin til en målrettet formidling
Du kan bruge vejledningen til at udvikle personaer, der er relevante for netop dit projekt, ved at følge fem simple trin til at målrette din formidling til de rigtige personer.
Byggeriets 10 personaer
Du kan også lade dig inspirere af de 10 personaer, vi har udviklet, som tilsammen tegner et bredt billede af nogle af de typer, der findes i byggeriet. For at skabe overblik er de 10 personaer beskrevet kort på en række postkort.
Vi håber, at vejledningen kan være med til at sikre, at dine resultater når ud til de helt rigtige mennesker og derude bidrager til en bedre byggebranche.
Vejledningen er udarbejdet med støtte fra Boligfonden Kuben.
Relaterede cases
Om Værdibyg
Værdibyg fokuserer på at fastholde værdierne i byggeriet igennem hele byggeprojektet – lige fra byggeprogrammet til driften af det færdige byggeri.
Vi udvikler fælles løsninger på fælles problemer til gavn for hele byggeriets værdikæde. Vi finder og formidler branchens bedste erfaringer til effektive byggeprocesser, samarbejde og værdiskabelse.
Kontakt
Værdibyg
Bryghuspladsen 8
1473 København K
Tlf.: 3347 6671
info@vaerdibyg.dk